Ce ati dori sa imi transmiteti?

joi, 6 noiembrie 2014

Proba 14 - Adio, probleme ale tenului!

  Bună dragilor! Dacă tot ne pândește iarna, vreau să discutăm despre îngrijirea specifică acestui anotimp și despre dificultățile cu care mă confrunt zi de zi. Nu știu dacă v-am povestit despre tenul meu care este mai pretențios, de parcă ar fi nehotărât. Pomeții și bărbia îmi devin uleioase, grase, în timp ce nasul și fruntea sunt uscate, chiar sensibile la schimbările de temperatură. Tocmai din această cauză, nu am reușit să găsesc produsele de față care să mă mulțumească 100%. Dacă vă confruntați și voi cu aceleași probleme cred că înțelegeți la ce mă refer. Dar nu am de gând să mă dau bătută atât de ușor. 
   Să vă explic puțin. Am momente în care aș vrea să mă ascund, deoarece tenul gras îmi dă bătăi de cap. În combinație cu praful și mizeria de care nu scap nicicum mi se formează coșuri care dese ori se inflamează, devenind dureroase la atingere. Este perioada în care dacă nu iau nicio atitudine lucrurile nu se ameliorează decât după o săptămână sau două, ceea ce este o catastrofă pentru mine. Pur și simplu răbdarea nu este cel mai mare atu al meu. În aceste situații limită mi-ar fi de mare ajutor niște produse dermatocosmetice speciale care să îmi regleze secreția de sebum și să țină la distanță agenții microbieni care mă atacă, dar de asemenea să îmi hidrateze pielea pe durata iernii. Frigul este cel mai mare dușman al meu și al tenului meu și trebuie să am și mai mare grijă în acest anotimp. Pentru că am încercat până acum creme de tot felul, cred că trebuie să probez și Gerovital H3 Derma +, prima gamă anti-age din lume, pentru a-mi recâștiga farmecul mult dorit. Și pentru a fi sigură de rezultat, voi combina gelul spumant purifiant cu crema antiacneică și emulsia hidratantă matifiantă. Abia aștept să le încerc!
                                               
   Dar ce să fac pentru tenul sensibil? Nasul meu se aseamănă cu al lui Rudolf la frig, dar nu mă refer într-un mod glamorous. Devine atât de uscat încât fondul de ten arată ca o crustă, prea inestetic pentru a ieși în public. Cremele hidratante mai ajută uneori, dar am nevoie de un tratament care să regenereze pielea și să o hidrateze pentru un timp mai îndelungat, fără alte surprize neplăcute. Gerovital, un adevărat Doctor în Frumusețe are o soluție și pentru această problemă a mea. Crema dermoreparatoare și cea emolientă super hidratantă prezintă toate indicațiile pe care le caut și chiar mai mult. Nu-i așa că e minunat?
   Acum că am întâlnit o nouă provocare în produsele de la Farmec, vreau să fac lucrurile ca la carte în continuare. Voi combina cele două tratamente pentru o eficiență completă, fiecare în zonele în care sunt recomandate și sunt sigură că nu voi fi dezamăgită. 
                                                        Adio, probleme ale tenului!   

 - Articol înscris în cadrul competiției SuperBlog 2014 -