Ce ati dori sa imi transmiteti?

luni, 15 decembrie 2014

O noua provocare sub forma unui JOC!

   Daca ai incerca sa ma definesti prin cuvinte simple, poti gasi foarte multe care sa mi se potriveasca, dar nu si acela de gamer. Nu este domeniul meu. Ma consider o persoana competitiva si refuz sa ma las invinsa, astfel ca un joc interesant ar putea deveni o provocare pe cinste. Tocmai din aceasta cauza prefer sa imi canalizez energia in alta parte. Am insa o slabiciune pentru jocul de roluri, de aceea alegerea mea in acest domeniu sunt orice fel de jocuri de imbracat fete si baieti. As putea petrece ore intregi asortand haine si accesorii, activitate ce imi aminteste de copilaria in care imi exersam talentul de designer pe papusile mele. Si ce vremuri bune erau! :D



   Sa nu aveti impresia ca aceste jocuri nu sunt dotate cu incercari care sa te puna in incurcatura. Din contra! Sa luam drept exemplu jocul ce a reusit sa ma atraga in prezent, ce are la baza rochiile de mireasa si tot ceea ce este necesar pentru o tinuta de printesa in ziua cea mai speciala a unei femei. Suna extraordinar de bine, nu-i asa? Apoi vin intrebarile capcana. Rochie alba sau crem? Par blond, castaniu sau brunet? Si unele din ce in ce mai complicate. Cred ca femeilor sunt firi complexe atunci cand vine vorba de luat o decizie si privesc lucrurile in detaliu. Eu una incerc sa imi imaginez ca imi creez respectiva tinuta pentru mine si ideile vin de la sine. Parca nu ma pot decide. 
   
   Sa vorbim putin despre punctele tari ale jocului. Din punctul meu de vedere este o modalitate foarte ingenioasa de a gasi ce ti se potriveste doar prin intermediul unor click-uri si fara a fi nevoita sa te supui unor transformari drastice de look. Acest joc nu este folositor doar viitoarelor mirese, care incearca sa-si puna in aplicare cel mai frumos vis, ci si celor care au o afinitate pentru domeniul modei, al designului vestimentar de ocazie. Intr-un cuvant - te face fericit.     


   Va astept si pe voi sa va exersati talentul si cine stie, sa va descoperiti noi abilitati. Pentru mine stiu ca asta se intampla in acest moment. Let's play!