Ce ati dori sa imi transmiteti?

miercuri, 9 decembrie 2015

Plăcerea mea, filmul - Jessica Jones

Deși urmăresc mai bine de 10 seriale în același timp și îmi este greu uneori să țin pasul cu ele nu mă pot abține să nu încerc și ceva nou din când în când dacă mi se pare interesant. După ce am terminat primul sezon din Daredevil, noul serial produs de Netflix, și mi-a plăcut foarte mult, mi-am zis că trebuie să văd despre ce este vorba și în Jessica Jones, o altă producție de-a lor. Serialul are 13 episoade de aproximativ 50 de minute fiecare.
Cred că se înțelege de la sine că am o părere foarte bună despre serial din moment ce m-am decis să vi-l prezint și vouă. Nu știam nimic despre Jessica Jones înainte, dar am aflat apoi că personajul aparține de Marvel, ceea ce ne duce în sfera super-eroilor. Jessica nu este însă genul tipic de erou, din contră, ea are o personalitate dificilă și foarte multe defecte, dar are o inimă mare și niște abilități deosebite: în urma accidentului în care i-a murit întreaga familie ea a căpătat o forță supraomenească și în urma experiențelor sale și-a dezvoltat și niște instincte detective de excepție care îi sunt de mare ajutor pentru a supraviețui. 
Trebuie să fiu sinceră și să vă spun care este principalul motiv pentru care m-am apucat de serie: Krysten Ritter, cea care o interpretează pe Jessica. Am urmărit mai multe din filmele sale și pur și simplu o ador. Cred că se potrivește foarte bine în pielea Jessicăi și este foarte ușor să te vezi pui în locul ei din cauza felului în care este construit personajul. La prima vedere este doar o persoană care a trecut prin multe, care se luptă cu fantomele trecutului și încearcă să depășească fiecare obstacol care îi apare în cale, dar vom vedea că este mai mult decât atât.   
Acțiunea se petrece în New York, după era Răzbunătorilor, loc unde ea-și deschide o agenție de detectivi, o modalitate de a scăpa de probleme, dar se pare că problemele se țin scai de ea. Problema principală o reprezintă Kilgrave, un psihopat capabil să controleze mințile oamenilor, inclusiv pe Jessica. Este uimitor de ce este capabil acesta și modalitățile în care acționează pentru a-și atinge scopurile. Din punctul meu de vedere este unul dintre cele mai complexe personaje din serial și un personaj negativ extraordinar, iar rolul lui cu siguranță face totul mai interesant și mai palpitant. În ciuda terorii care te apasă atunci când îl urmărești ajungi la un moment când aproape îl înțelegi și speri să se schimbe. David Tennant a făcut cu siguranță o treabă foarte bună!
Un alt personaj fermecător este Luke Cage (Mike Colter), barmanul/ tipul dur cu pielea impenetrabilă care ne vrăjește de la prima apariție. Nu e de mirare că Jessica nu se poate ține departe de el, însă legătura dintre ei are la bază mai multe secrete... Mi-a plăcut mult interacțiunea dintre ei.
All the Connections to the Marvel Universe You May Have Missed in Jessica Jones
Nu o să uit nici de Trish Walker (Rachael Taylor), cea mai bună prietenă a Jessicăi, care a devenit una dintre preferatele mele. Într-o oarecare măsură ea însăși este un super-erou datorită bunătății sale și a dorinței de a-i ajuta pe cei din jur, calitate pe care o împarte cu Jessica. De asemenea știe să se lupte foarte bine și nu se dă înapoi de la nimic pentru a-i salva pe cei dragi.
Eu vă recomand cu mare drag serialul, sper să vă placă și dacă ați văzut vreun episod nu uitați să-mi spuneți părerea voastră într-un comentariu. Pe curând! Pupici! :*